// you’re reading...

Fitness

Aerobiczna szóstka Weidera

Marzysz o szczupłym, płaskim i wyrzeźa6w2nlbionym brzuchu, którego nie wstydzić się będziesz na plaży czy basenie? Stosujesz diety odchudzające, wykonujesz ćwiczenia, ale ten brzuch ciągle jednak daleki od ideałów i boczki, ciągle te boczki…

Zaprezentuję Wam metodę, której popularność na całym świecie ciągle rośnie. Aerobiczna 6 Weidera, powszechnie znana jako A6W to 6 aerobowych ćwiczeń, stosowanych w celu spalenia tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienia mięśni brzucha.

Ćwiczenia wchodzące w skład A6W należy wykonywać jedno po drugim, nie rozluźniając mięśni. Wykonywanie powinno odbywać się na płaskim podłożu, bez żadnych przedmiotów, które mogłyby nam ułatwić czy utrudnić ćwiczenia. Okres A6W to 6 tygodni. Gwarancją sukcesu jest regularne i dokładne wykonywanie ćwiczeń. Nie ma mowy o 1 czy 2 dniach przerwy, gdyż każdy dzień ma swoje znaczenie dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha.

Aerobiczna szóstka Weidera ma wielu entuzjastów, gdyż w krótkim czasie pozwala spalić tłuszcz i wyrzeżbić mięśnie brzucha. Jest to naprawdę efektywna metoda pod warunkiem konsekwentnego i dokładnego stosowania.