// you’re reading...

Fitness

BPU, czyli metoda na płaski brzuch

Która kobieta nie marzy o płaskim brzuchu? Recept na osiągnięcie wymarzonego celu jest wiele. Wystarczą chęci i silna wola w dążeniu do osiągnięcia pięknego wyglądu. Efekty mogą być oszałamiające, a nasze samopoczucie na pewno się poprawi!

Pierwsza z propozycji to tzw. BPU, czyli Brzuch, Pośladki, Uda.
To nowy rodzaj gimnastyki, która stawia głównie na trzy partie ciała: brzuch, pośladki i uda. To ćwiczenia siłowe wzmacniające dolne partie mięśni. Ćwiczenia charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń oraz długimi seriami.
Dzięki BPU spalisz zbędną tkankę tłuszczową i wyrobisz sobie mięśnie. Tempo zajęć jest spokojne. W sam raz dla osób, które nie lubią szybkiego tempa aerobiku. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i przygotowania ciała do ćwiczeń. Następnie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające trzy partie ciała. Na koniec zajęć robi się ćwiczenia rozluźniające i rozciągające partie mięśni.
Na zajęcia z BPU można zapisać się w dobrych klubach fitness, gdzie zajęcia prowadzą wykwalifikowani trenerzy.

Kolejną propozycją jest zestaw ćwiczeń tzw. aerobiczna 6 Weidera (A6W). To ćwiczenia mające na celu spalenie tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie mięśni brzucha.  Do tego treningu nie potrzebujemy żadnych przyrządów, możemy go bez problemu wykonywać w domu. Trening wymaga od nas dużej systematyczności. Należy go wykonywać codziennie przez 6 tygodni. Ćwiczenia trzeba wykonywać codziennie, stopniowo zwiększając dawkę. Sześć aerobowych ćwiczeń fitness ma w krótkim czasie pomóc nam osiągnąć maksymalne rezultaty. Dzięki aerobicznej 6 Weidera możemy uzyskać wygląd brzucha o jakim zawsze marzyliśmy.

Kolejną metodą na płaski brzuch może być taniec. Taniec to świetna alternatywa dla nudnych czasem ćwiczeń na siłowni. Taniec dostarcza więcej szczęścia i radości niż robienie brzuszków. A efekty wcale nie muszą być mniejsze, niż wykonywanie zwykłych ćwiczeń! Plusem jest także większa gibkość ciała podczas wykonywania ruchów tanecznych. Na wyrzeźbienie mięśni brzucha najlepsze są tańce latynoamerykańskie, w których występuje dużo ruchów mięśniami brzucha. Dobrą pomysłem jest zapisanie się na taniec brzucha. Bazuje on na ruchach bioder i brzucha. Taniec ten wzmacnia, ujędrnia i rozluźnia mięśnie stóp, łydek, ud, brzucha, bioder i pośladków. Ponadto  taniec sam w sobie ma pozytywny wpływ na psychike kobiet.
Na zajęcia taneczne można się zapisać do szkoły tańca lub do klubu fitness.