// you’re reading...

Fitness

Dieta na płaski brzuch!

Im więcej stresu tym więcej odkłada się tłuszczu. Aby skutecznie się z nim uporać potrzebna jest dobra dieta, ćwiczenia i relaks.

Co warto jeść?

Przede wszystkim trzeba zapomnieć o głodówce, należy jeść pięć razy dziennie w odstępach czasowych 2-3 h. Najlepsze efekty osiągniesz gdy dzienna racja dostarczy ci od 1000 do 1200 kcal.

- płatki owsiane+ siemie lniane dodawaj do zup i sałatek.

- cukinia i sałata do dań głównych i przekąsek.

- orzechy, warto je jeść kilka razy dziennie, zawierają tryptofan, który skutecznie chroni przed stresem!

- nabiał, należy spożywać przynajmniej raz dziennie, syci i przyspiesza przemianę materii.

- jabłka, przynajmniej jedno dziennie, skutecznie działają na jelita.

Przekąski

- sok warzywny przecierowy, zawiera mnóstwo błonnika i doskonale “zapycha”.

- chudy twaróg, jest on źródłem sycącego białka, zawiera nie więcej niż 90 kcal.

- marchew, chrupanie marchewki zaspokaja potrzebę podjadania, a przy tym nie tłuczy.

Dozwolone pokusy

- gorzka czekolada, jedna kostka to 22 kcal.

- suszone morele i śliwki

- arbuzy

- słodzik

Należy także pamiętać by powstrzymać się od jedzenia typu fast food, potraw smażonych oraz nadmiaru soli, która zatrzymuje w organizmie wodę.